תוכן העניינים - לצידך לאורך כל הרשת
יום שני 26 ביוני 2017
קופירייטינג כללי לאתר  |  

קופירייטינג כללי לאתר אינטרנט


מידת ההצלחה של כל אתר תוכן תלויה גם בקלות ובידידותיות שבהן יכול כל גולש להתמצא באתר ולמצוא בו את התוכן שעשוי לעניין אותו. גם האתר המעוצב ביותר, עם הגרפיקה הכי מתקדמת - לא יעשה את העבודה שלשמה הוקם, אם הגולש לא יידע להתמצא בו ולא יוכל להגיע בקלות לכל אזורי התוכן.

אחד המרכיבים הבסיסיים של כל אתר הוא הכותרות שמציגות את המוצרים והשירותים העיקריים של הפירמה, כפתורי הגלישה וברי הניווט. כבר בשלבים הראשוניים של תכנון האתר, חשוב להגדיר את דרך הצגת התכנים, לכוון את הגולש לקריאה נוחה ומהירה של התוכן שמעניין אותו, לאפשר לו דילוג קל ופשוט בין אזורי התוכן השונים, ליצור קשר בקלות עם בעלי האתר, לאפשר לו לחזור בנגיעה אחת לעמוד הבית וכו'.

עבודת הקופירייטינג לאתר כוללת בחירת שמות קליטים, מובנים מאליהם - ועם זאת מודרניים - לכל אמצעי הניווט באתר. שמות כפתורי הגלישה חייבים להיות ברורים ומובנים, הכפתורים עצמם צריכים להיות נגישים ולא מתחכמים (גם כאשר הם מעוצבים או דינמיים). במשך השנים, עם התפתחות והתמקצעות רשת האינטרנט, הלכו והתבססו כללים ומוסכמות - בהתבסס על השפה ואופי האתר - באשר למבנה הקלאסי "הנכון" של אתרי תוכן ברשת ולשמות מקובלים ושגורים לכפתורי הגלישה וברי הניווט.    

המלצת "תוכן העניינים": קופירייטינג יעיל באתר האינטרנט, יקל על חיי הגולשים והלקוחות שלכם, יעזור להם להתמצא באתר בקלות ויכוון אותם לאותם אזורי תוכן שאליהם אתם מעוניינים שיגיעו.


טל':      09-7446926
דוא"ל:   info@mycontent.co.il

צור קשר: 

נמען/נים
*שם מלא
*טלפון
דואר אלקטרוני
תוכן ההודעה


הדפסשלח לחבר
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות לתוכן העניינים בע"מ עיצוב אתרים על-ידי i-mark