אז מה בעצם התחדש בעולם התוכן ב-20 ומשהו השנים האחרונות? הפלטפורמה. הצינורות שבאמצעותם מוזן המידע לאוזני המין האנושי. אולם גם בעידן המואץ הזה עדיין אין תחליף לידע, להשכלה, לשיקול הדעת ולכובד הראש הדרוש לטיפול במילים
בכתבה שמפרסם דן סָפר באתר של Adaptive Path הוא דן בצורך להכליל מחקר בתהליך היצירה של כל טכנולוגיה או מוצר טכנולוגי חדש וטוען כי לא תמיד צריך להרוג זבוב באמצעות פיל
יותר ויותר חברות וארגונים מכירים בהכרח להציג אתר אינטרנט איכותי מכל בחינה, כאשר פן התוכן הוא אחד החשובים שבהם, ונוטים להעביר את הטיפול בתוכני האתר לגופים מקצועיים אשר תוכן הוא העיסוק המרכזי שלהם
האינטרנט שינה את כל מה שידענו עד כה על תכנים, ניהול תכנים וכמויות של תכנים - כמויות שהביאו ליצירתם של כלים שיעזרו לגולשים לעשות סדר בבלגן. לכלים האלה יש שם: "מנועי חיפוש". פורסם ב- ynet
העיתונים הגדולים, וגם העיתונאים הוותיקים, קיבלו את הייצור החדש - האינטרנט - בבוז ולעג. הייתכן שמישהו יקרא את המאמרים הנפלאים שלנו על מסך בגודל 14 אינץ'? אחר-כך בא הפחד. והיום? הכל מתמזג